Všeobecné obchodní podmínky společnosti GAIN Company s.r.o.

1. ZÁKLADNÍ USTANOVENÍ


1.1. Pokud jsou termíny uvedené v těchto Obchodních podmínkách (dále jen „OP“) psány s velkým písmenem, mají význam uvedený v těchto OP, pokud není stanoveno jinak.
1.2. GAIN company s.r.o., IČ: 04167244, Vlkova 532/8, Žižkov, 130 00 Praha, PSČ 272 03 (dále jen „Provozovatel“), poskytuje službu FIX Parking Klientovi (Klient je fyzická nebo právnická osoba, která využívá parkovací a transferové služby poskytované Provozovatelem), spočívající v poskytování parkovacích míst pro motorová vozidla na parkovišti na adrese Do Blatin 373/5, 155 21 Praha Zličín, 10 km od Terminálu Letiště Václava Havla v Praze, a zajištění transferu klientů a jejich zavazadel na letiště a zpět (dále jen „FIX PARKING“).
1.3. Služby Provozovatele jsou poskytovány pro vozidla o hmotnosti do 3,5 tuny, délce do 5 metrů a výšce do 2,2 metru.
1.4. Klient může využít následující možnosti po předchozím oznámení Provozovateli na e-mail info@fixparking.cz:
• Parkování s transferem;
• Parkování bez transferu.

2. POSTUP OBJEDNÁVKY


2.1. Klient provede rezervaci parkovacího místa prostřednictvím webu fixparking.cz.
2.2. Po provedení objednávky obdrží Klient automatickou odpověď, která nepotvrzuje dostupnost parkovacího místa.
2.3. Do 3 hodin od provedení rezervace obdrží Klient druhý e-mail od zaměstnance GAIN company s.r.o. s potvrzením dostupnosti parkovacího místa nebo informací o jeho nedostupnosti.
2.3.1. Pokud nejsou volná místa k dispozici, může být Klientovi nabídnuta alternativa na jiném parkovacím místě s odsouhlasením ceny.
2.3.2. V případě úplné nedostupnosti parkování může být rezervace zrušena GAIN company s.r.o. e-mailem Klientovi, který uvedl při rezervaci.
2.4. Klient je povinen zadat při rezervaci pravdivé a aktuální údaje (jméno a příjmení, e-mail, telefon, SPZ vozidla, počet osob). V případě zadání nesprávných údajů může být rezervace zrušena e-mailem nebo na místě poskytování služby.
2.5. Každý Klient obdrží na e-mail potvrzení rezervace, které potvrzuje právo na využití služeb FIX PARKING, pokud nebude zrušeno Provozovatelem z výše uvedených důvodů.
2.6. V případě překročení stanovených parametrů vozidla (hmotnost nad 3,5 tuny, délka nad 5 metrů a výška nad 2,2 metru) je Provozovatel oprávněn účtovat dodatečný poplatek dle webu fixparking.cz, pokud je stanoven, nebo zrušit rezervaci Klienta.
2.7. Doporučený čas příjezdu na místo poskytování služby je minimálně 3 hodiny před odletem.
2.8. Klientovi se doporučuje vytvořit rezervaci služby nejméně 24 hodin před jejím poskytnutím. Provozovatel si vyhrazuje právo na zpracování žádosti do 12 hodin od jejího obdržení za účelem ověření dostupnosti služby k požadovanému datu. Provozovatel informuje Klienta o výsledku, nabídne možné alternativy nebo obdobnou službu na jiném parkovišti, pokud není možné poskytnout objednanou službu.

 

PODMÍNKY POUŽÍVÁNÍ SLUŽBY FIXPARKING

3.1. Klient je povinen seznámit se se základními ustanoveními, zveřejněnými na webových stránkách FIXPARKING.CZ, před provedením rezervace služby. Rezervace služby je možná pouze po stisknutí tlačítka „VOP“ na webu a souhlasem s těmito podmínkami. Stisknutí tlačítka „VOP“ znamená, že Klient se seznámil s pravidly užívání služby a souhlasí s nimi.
3.2. Klient je povinen dorazit na parkoviště podle objednaného času. Čas příjezdu si Klient vybírá sám při provádění rezervace na webu fixparking.cz.
3.3. Pokud Klient nestihne dorazit na parkoviště včas, je povinen informovat Provozovatele alespoň 60 minut před plánovaným časem příjezdu.
3.4. Klient je povinen uhradit službu na místě parkoviště před začátkem parkovacího období, dodržovat pravidla parkování podle značení a opustit parkoviště ve stanoveném termínu.
3.5. Klient si ponechává klíče od svého vozidla, pokud není dohodnuto jinak v rámci podmínek poskytování doplňkové služby FIX PARKING.
3.6. Klientem se nerozumí osoba, která neprovedla předchozí rezervaci a neuhradila službu podle pravidel stanovených Provozovatelem.
3.7. V případě porušení bodu 3.6 má Provozovatel právo uložit pokutu a/nebo odtáhnout vozidlo na odstavné parkoviště na náklady porušitele. Výše pokuty a náklady na odtah stanovuje Provozovatel podle platných tarifů. V případě zpoždění s odjezdem z parkoviště o více než 1 hodinu bez předchozího souhlasu s Provozovatelem je Klientovi účtována pokuta ve výši 100 Kč.
3.8. Klient je povinen používat vozidlo s platnou technickou kontrolou. Parkování vozidla bez platné technické kontroly je zakázáno. Provozovatel si vyhrazuje právo odmítnout poskytnutí parkovací služby, pokud je technická kontrola vozidla neplatná. Pokud platnost technické kontroly vyprší během doby, kdy je vozidlo na parkovišti, Provozovatel si vyhrazuje právo informovat příslušné orgány (policii) o porušení.
3.9. Služba FIX PARKING prostřednictvím webu fixparking.cz je povolena na dobu maximálně 90 dnů. Pokud je vyžadována služba parkování na delší dobu, musí Klient kontaktovat Provozovatele písemně na e-mail info@fixparking.cz za účelem dohodnutí podmínek. Pokud web fixparking.cz umožňuje provést rezervaci na dobu delší než 90 dnů, je Klient povinen zaslat oznámení na e-mail info@fixparking.cz o záměru využívat parkoviště na delší dobu a obdržet písemný souhlas od Provozovatele.
3.10. Pokud Klient v průběhu poskytování služby zjistí, že nebude moci opustit parkovací místo ve stanoveném termínu, je povinen okamžitě informovat Provozovatele. V takovém případě je Klient povinen uhradit prodloužení služby podle platných tarifů uvedených na webu fixparking.cz. Platba musí být provedena na účet zaslaný Provozovatelem na e-mail uvedený Klientem při rezervaci nebo přímo zaměstnanci GAIN company s.r.o.
3.11. Klient je povinen dodržovat bezpečnostní pravidla při provozu svého vozidla na parkovišti, včetně omezení rychlosti, parkování na vyhrazených místech a dodržování všech dopravních značek. V případě porušení těchto pravidel má Provozovatel právo odmítnout poskytnutí služby bez náhrady nákladů.
3.12. Služba FIXPARKING zahrnuje poskytnutí jednoho parkovacího místa a jednoho transferu na Letiště Václava Havla a zpět. V případě potřeby dodatečného transferu (na letiště nebo zpět) je Provozovatel oprávněn účtovat dodatečný poplatek ve výši 300–1000 Kč za každý transfer. Cena služby závisí na vytíženosti Provozovatele a sezóně. Tato služba je domlouvána na místě u vozidla před odjezdem.
3.13. Klient má právo odmítnout transfer na letiště a zpět, avšak poplatek za službu FIXPARKING se nevrací a považuje se za úhradu za poskytnutou službu.
3.14. Služba FIXPARKING je poskytována pouze z parkoviště Klienta v rámci území poskytování služby do zóny výstupu nebo nástupu v blízkosti Letiště Václava Havla. Jiné trasy nebo odchylky od uvedené cesty nejsou povoleny.

4. PŘEPRAVNÍ PODMÍNKY PRO ZAVAZADLA
4.1. Každý Klient má právo přepravit jedno zavazadlo o maximálních rozměrech 81 cm x 55 cm x 35 cm a hmotnosti do 20 kg na osobu.
4.2. V případě překročení těchto parametrů má Provozovatel právo odmítnout přepravu zavazadla nebo účtovat dodatečný poplatek za jeho přepravu.
4.3. Přeprava příručního zavazadla je omezena na rozměry 55 cm x 40 cm x 20 cm a rovněž nesmí přesáhnout jedno zavazadlo na osobu.
4.4. Provozovatel nenese odpovědnost za bezpečnost zavazadel během jejich přepravy.

5. POLITIKA ZRUŠENÍ REZERVACE A ODSTOUPENÍ OD SLUŽBY FIX PARKING
5.1. Klient má právo zrušit rezervaci nejpozději 24 hodin před začátkem parkovacího času. Zrušení je možné provést odpovědí na e-mail s potvrzenou rezervací od Provozovatele.
5.2. V případě nedodržení podmínek uvedených v bodě 5.1 si Provozovatel vyhrazuje právo odmítnout Klientovi přijetí budoucích rezervací.

6. POVINNOSTI KLIENTA
6.1. Klient je povinen dodržovat pravidla zveřejněná na webu fixparking.cz.
6.2. Klient je povinen dorazit na parkoviště v termínu a čase uvedeném v rezervaci a bezodkladně informovat Provozovatele o jakýchkoli změnách.
6.3. Klient je povinen informovat Provozovatele o všech případných poškozeních vozidla před zahájením poskytování služeb a tato poškození zdokumentovat pomocí fotografií nebo videa. Pokud Klient neinformuje o poškozeních, nenese Provozovatel odpovědnost za případné nároky týkající se stavu vozidla po ukončení služby.
6.4. Klient je povinen využít parkovací dobu pouze jednou, od příjezdu na parkoviště do konce rezervace.
6.5. Klient je povinen zaparkovat vozidlo na místě určeném zaměstnancem GAIN COMPANY s.r.o. Klient nesmí zaparkovat své vozidlo bez vědomí Provozovatele na území Provozovatele, protože toto místo může patřit jiné firmě.
6.6. V případě porušení bodu 6.5 má Provozovatel právo uložit Klientovi pokutu nebo odmítnout poskytnutí služby FIX PARKING.
6.7. Pokud Klient neopustí parkoviště včas, budou mu účtovány dodatečné poplatky (od 100 do 1000 Kč za den v závislosti na obsazenosti parkoviště) stanovené Provozovatelem na webu fixparking.cz.
6.8. Pokud Klient při rezervaci uvede nesprávný počet osob a neinformuje Provozovatele o této skutečnosti písemně nebo e-mailem, má Provozovatel právo účtovat Klientovi dodatečný poplatek za každou neuvedenou osobu ve výši od 100 do 200 Kč. Výše dodatečného poplatku závisí na sezóně a vytíženosti Provozovatele.

7. ODPOVĚDNOST PROVOZOVATELE
7.1. Provozovatel nenese odpovědnost za škodu způsobenou na vozidle v důsledku jednání třetích osob, přírodních katastrof, vandalismu nebo živelných pohrom.
7.2. Provozovatel nenese odpovědnost za poškození způsobená nesprávným používáním vozidla samotným Klientem, jeho spolujezdci nebo jinými neoprávněnými osobami, které měly přístup k vozidlu z viny Klienta.
7.3. Provozovatel nenese odpovědnost za mechanické, elektrické nebo jiné závady vozidla vzniklé před, během nebo po využití parkovacích služeb.
7.4. Provozovatel nenese odpovědnost za ztráty způsobené zpožděním transferu na letiště, které vznikly v důsledku dopravních zácp, nehod, oprav silnic nebo jiných okolností nezávislých na Provozovateli.
7.5. Provozovatel nenese odpovědnost za škody vzniklé v důsledku vyšší moci, jako je požár, záplava, zemětřesení, a za jakékoli další okolnosti, které nebylo možné předvídat nebo jim zabránit.
7.6. Provozovatel nenese odpovědnost za ztrátu nebo poškození osobních věcí ponechaných ve vozidle Klienta během pobytu na parkovišti.
7.7. Provozovatel nezaručuje nepřetržitou dostupnost webu pro objednávání a nenese odpovědnost za výpadky způsobené technickými problémy nebo údržbou webu.
7.8. Provozovatel odpovídá za správnou organizaci a přidělení parkovacího místa uvedeného v potvrzené rezervaci Klienta.
7.9. Provozovatel odpovídá za organizaci transferu na letiště a zpět ve sjednaném čase za předpokladu, že Klient dodržuje stanovené časové rámce a pokyny pro využití služby transferu.
7.10. Provozovatel odpovídá za správné zpracování osobních údajů Klienta v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů.
7.11. Provozovatel odpovídá za včasné informování Klienta o změnách souvisejících s rezervací parkovacího místa v termínech stanovených Provozovatelem, za předpokladu, že Klient poskytl správné kontaktní údaje.
7.12. Provozovatel odpovídá za poskytnutí přesných informací o stavu rezervace a dostupnosti parkovacích míst, s výjimkou případů, kdy jsou výpadky způsobeny technickými nebo vnějšími faktory.
7.13. Provozovatel může instalovat kamerový systém na území parkoviště výhradně za účelem kontroly pořádku, avšak kamerový systém neposkytuje záruku bezpečnosti vozidel ani osobních věcí.
7.14. Klient souhlasí s tím, že v případě poškození vozidla nebo majetku Klienta v důsledku neoprávněných činů třetích osob nebo vyšší moci nenese Provozovatel odpovědnost a neposkytuje náhradu škody. V případě škody způsobené vinou Klienta (např. nesprávné parkování, nedodržení pokynů Provozovatele) má Provozovatel právo požadovat náhradu za způsobenou škodu.

8. REKLAMACE
8.1. Reklamace se přijímají v písemné formě s přiložením nezbytných dokumentů a jsou vyřizovány do 5 dnů.
8.2. Všechny sporné situace se řeší prostřednictvím e-mailu info@fixparking.cz.

9. OSTATNÍ USTANOVENÍ
9.1. Klient je povinen informovat Provozovatele o všech změnách nebo okolnostech, které mohou ovlivnit poskytování služeb, e-mailem (odpovědí na e-mail obdržený od Provozovatele přes web fixparking.cz).
9.2. Provozovatel má právo odmítnout poskytnutí služeb v případě plné obsazenosti parkoviště nebo z jiných technických důvodů. Provozovatel si vyhrazuje právo dočasně omezit poskytování služeb v období nejvyšší vytíženosti (svátky, zvláštní události) s informováním Klienta v souladu s body 2.3.1 a 2.3.2.
9.3. Provozovatel má právo odmítnout poskytnutí služeb, pokud je Klient pod vlivem alkoholu nebo drog.
9.4. Provozovatel má právo jednostranně měnit tyto OP. Změny nabývají účinnosti zveřejněním na webu fixparking.cz.
9.5. Provozovatel má právo odmítnout poskytnutí služeb v případě porušení pravidel stanovených v tomto dokumentu, stejně jako pokud Klient představuje ohrožení bezpečnosti ostatních osob nebo majetku Provozovatele.
9.6. Provozovatel může poskytovat doplňkové služby po předchozím ústním souhlasu Klienta. Má se za to, že Klient vyjádřil svůj souhlas s poskytnutím takové služby, pokud ji ústně potvrdil.

10. ZÁSADY ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ
10.1. Provozovatel zpracovává osobní údaje Klienta (registrační číslo vozidla, fotografie vozidla) výhradně za účelem poskytování služeb.
10.2. Osobní údaje Klienta jsou uchovávány nejvýše jeden měsíc po ukončení využívání parkoviště.
10.3. Klient má právo na smazání nebo opravu svých údajů kdykoliv v souladu s platnou legislativou o ochraně osobních údajů.